Pokud nemáte možnost donést vaši zásilku osobně na POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST s.r.o., nabízíme Vám svoz ZDARMA po celé České republice. Po Praze můžete využít kurýrní služby společnosti MESSENGER. Mimo Prahu se o dopravu stará společnost PPL. Naše společnost, ani společnosti PPL a MESSENGER nenesou odpovědnost za poškození z důvodu špatného zabalení zásilky.
Vámi zasílaný předmět je nutné pečlivě zabalit nejlépe do originální krabice. Vzniklé mezery zaplňte bublinkovou fólií nebo novinami. Pokud zasíláte předmět v záruční době, přibalte k němu i kopii prodejního dokladu a dodacího listu, originál záručního listu, podepsaný seznam příslušenství a stručný popis problému, který jste u předmětu zaznamenali. K pozáručnímu servisu Vám postačí kromě popsání problému pouze podepsaný seznam příslušenství které zasíláte.
V případě zařízení odesílaného k reklamaci (záruční servis) přiložte k zařízení následující dokumenty.
K zařízení, které zasíláte na pozáruční servis přiložte následující dokumenty.
Celý balík pečlivě zalepte přes všechny spoje širokou lepící páskou a ujistěte se, že celý komplet vyhovuje výše uvedeným podmínkám. Po přijetí zásilky do našeho servisního střediska budete o této skutečnosti informováni prostřednictvím SMS zdarma, telefonicky nebo E-mailem.
V žádnem případě neposílejte zařízení (především notebooky) pouze v brašně, vyjma případů, kdy je použito přepravní služby MESENGER, kde je takovéto zabalení postačující. Přepravní služba a ani společnost POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST s.r.o. neručí za nedostatečně zabalené zařízení.
Špatně zabaleno | Správně zabaleno | Špatně zabaleno | Správně zabaleno |
Telefon: | 604 75 76 77 |
E-mail: | info@pocitacovapohotovost.cz |
POČÍTAČOVÁ POHOTOVOST s.r.o. byla založena v roce 1996, aby vyplnila vakuum na poli komplexní a profesionální údržby počítačových systémů a technologií. Od samého počátku jsme chtěli zahrnout pod svou působnost co možná nejširší portfolio poskytovaných služeb, což se nám s pomocí vás našich klientů podařilo.
Příjem a výdej oprav v servisním středisku
Provozní doba
PONDĚLÍ - PÁTEK (9.00 - 18.00 hodin)
Servis u zákazníka
Provozní doba
PONDĚLÍ - NEDĚLE (24 hodin denně / 7 dní v týdnu)